Mobil

Geçtiğimiz günlerde PS3 platformuna da ulaşan Minecraft‘ın eski bağımlılarındanım. Hala oynuyorum ama eskisi kadar değil. Malum LoL ve DotA2’den pek fazla vakit kalmıyor :)

Minecraft‘ı Premium olarak oynayan biri olarak Skin seçimine dikkat ederim. Şu sıralar her ne kadar sade olsa da Steve Jobs skinini kullanıyorum. Devamını Oku

Müziklerim

Sağda solda duyup “Bu ne lan!? Böyle şarkı mı olur!?” diyordum ama klibini izleyip baştan sona dinleyince aslında ne kadar güzel bi şarkı olduğunun farkına vardım, dinlemeden edemez oldum :)

Mobil, Oyun

Aplikasyon marketlerinde böyle yerli ve güzel aplikasyonlar görmek beni sevindiriyor. Kelimetrik de onlardan birisi…

Kelimetrik’i geçtiğimiz günlerde keşfettim ve hemen indirdim. Cidden güzel ve bağımlılık yapan bir oyun. Peki nedir oyunu güzel yapan? Online olması tabii ki. Devamını Oku

Kralizasyon.net

Herkese merhaba!  Yeni yıla baştan aşağı yenilenmiş bir Kralizasyon ile giriyoruz!

Blog yazmaya başladığımdan beri hep gri temalardan hoşlanmışımdır. Ama geride bıraktığımız yaz tatilinde eski temamın solukluğundan bıkarak biraz renk katmıştım temaya, ve çok sevilmişti! :) Ama artık o renklerde yeterli gelmemeye başlamıştı. Daha renkli, daha modern bir tema istiyordum… Devamını Oku

Müziklerim

Levels singleıyla dünyanın en büyük üç DJ’inden biri oldu bir anda… Diğer ikisini tahmin ediyor gibiyim ama benim gönlümde dünyanın en iyi üç DJ‘i şunlardır…

  • Skrillex
  • David Guetta
  • Avicii

“La bu şarkının adı nası okunuyo ki!?” diyenler “Hey Birader” deyin geçin, uğraşmayın… Az çok aynı anlamı taşıyor…

Müziklerim

Maşallah 12 yaşındaki “kızımız” çok güzel bi performans sergiliyor. Yalnız cidden süper söylüyor. ŞarkıAdele‘den bile bu kadar seve seve dinlememiştim.

Bu kız şimdi nasıl ki la!?” diyenler kanalın diğer videolarına bakabilirler :)

Ayrıca videonun yorumlarına bakarsanız ne kadar “sübyancı” bir milletiz görebilirsiniz :) 120 bin izlenme var bir tane yabancı yorum yok ve yorumların hepsi kızın güzelliği “VS.” bu kızın 12 yaşında olduğunu anlatmaya çalışanlarla dolu…

Kişisel

Bu hafta içinde yaşadığım tatsız bir olayı dile getirmek istiyorum…

Uzun zaman oldu burada teknoloji ile ilgili haber/yazı yazmayalı. Ama hep içimde yazma isteği vardı. Bu isteğimi başka bir blogda dindinmek istiyordum. Yeni bir blog açabilirdim ama vaktim yoktu, çok fazla ilgilenemem diyerek açmadım. Var olan bloglarda ücret karşılığında bunu yapmaya her daim hazırdım… Devamını Oku

Hava & Su

YouTube‘da izlediğim bir videonun yorumlarına bakarken dikkatimi çekti…

Video yabancı bir kullanıcı tarafından yüklendiği için ve çoğunlukla yorum yazanların da büyük çoğunluğu yabancı olduğu için bizim masum Türk insanımız kendini o kadar yabancının arasında yalnız hissetmiş olacak ki kendi yazdığı yoruma kendine hakaret ederek cevap yazmış. Devamını Oku

Oyun

Uzun bir aradan sonra merhaba! Biliyorum, çok aksatıyorum artık blogumu. Ama bunu telafi edeceğim! ;)

Dün haberini görüp elimden telefonu bırakamama sebep olan bir oyun tanıtacağım sizlere: Hay Day. iOS‘da meşhurmuş, dün itibari ile de Android‘e gelmiş. Eminim siz de çok seveceksinizdir. Devamını Oku

Oyun

Facebook üzerinden oynadığım Kebap Dünyası üç yılın ardından sonunda bitti! Oh vallahi üstümden büyük bir yük kalktı. Artık her gün bilgisayarda ilk işim dükkanı açmak olmayacak.  Artık para kasmak için bile açmayacağım dükkanı zaten o para kadar kimsede yoktur sanırım :D Bütün oyunlarda en çok para bende “oh yeah!” :D [Ergen mode:on] Devamını Oku